Kilometers regen - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Yvon - WaarBenJij.nu Kilometers regen - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Yvon - WaarBenJij.nu

Kilometers regen

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon

11 September 2013 | Verenigde Staten, Cody

Vanmorgen zijn we vroeg de weg op gegaan. Onze reis ging vandaag van Estes Prak in Colorado naar Cody in Wyoming, een tocht van 769 km. We begonnen met regen en dat heeft tot meer dan de helft geduurd. En dan heb ik het niet over regen zoals wij die in Nederland kennen, nee dan heb ik het over regen dat naar beneden komt storten. Dikke bakken ellende uit de lucht, opspattend water waardoor je zicht totaal weg is en grote plassen op het wegdek.
Aqua planning was vandaag dus ook orde van de dag. Ik had het nog nooit meegemaakt maar na vandaag kan ik zeggen dat ik ervaring heb met de Aqua. Gelukkig zijn er geen gekke en rare dingen gebeurt en heb ik de auto op de goede rijbaan weten te houden.

Halverwege de middag werd het eindelijk droog en uiteindelijk ging het zonnetje ook nog schijnen. De wereld zag er gelijk een stuk gezelliger maar zeker ook mooier uit.
Na 7,5 uur rijden kwamen we aan in Cody. Waar we als eerst de tank van de auto hebben bijgevuld. Die was goed leeg dus hij luste wel wat.

Vervolgens zijn naar het hotel gegaan. Hebben we ingecheckt, koffers naar boven gesjouwd, heb ik Ralph even op afstand geholpen met onze folder en zijn we gaan eten.

Hmmm waar gaan we dat doen. Oma kreeg vanmiddag ineens het sublieme idee om een hamburger te eten. Dus dat was duidelijk het werd hamburger. Hmmm maar waar? Hier of daar of toch aan de overkant. Na veel getwijfel van de een of de ander zijn we binnen gestapt bij een tent die ik verder niet ken en de naam ook al niet meer van weet. Maar het was er druk, het zat er vol. Dat is altijd een goed teken.

We hadden alle drie een steakburger met friet, salade en groente (opgewarmde mais :s). Op de mais na was het eten echt lekker. Het vlees was super, de friet kan niet echt mis gaan maar er zitten koekenbakkers tussen die dat zelfs kunnen verknallen en de salade was echt goed te doen. Je zou zeggen we zijn tevreden! Was ik ook op een ding na. Ik weet niet waar ze mee afwassen of hoe ze het doen maar bij iedere slok cola moest ik aan de dierenarts denken. Ik hoor je denken, 'huh dierenarts? Ja aan de dierenarts.
Bij de dierenarts hangt altijd zo'n vieze dettol lucht, diezelfde lucht hing ook in de bekers. Eerst dacht ik het ligt aan mij en het is mijn beker maar de beker van mijn moeder had dezelfde vieze lucht en de cola dezelfde rare nasmaak. Ik kon vragen om een nieuwe beker maar ik wist zeker dat die beker dezelfde eigenschap bezat en dan heb je er een probleem bij want dan heb je weer een volle beker hahaha. Dus ik heb het gehouden bij deze cola en je begrijpt niet te veel gedronken. Dat was dus een beetje jammer!
Het voordeel is wel ik ben goed ontsmet van binnen :)

Morgen gaan we Yellowstone bezoeken. Opzoek naar beren! Maar waarschijnlijk zullen wij die niet zien. Ik hoop wel dat we dieren tegen komen.

  • 12 September 2013 - 07:25

    Els:

    Heey Von. Zooooo leuk je verhalen. Ik geniet er weer elke dag van . Alleen die van 10-9 en 11-9 xijn hetzelfde schat hahahaha. Maar dat vind ik ook wel weer wat voor jou hihihihi. Nog heel veel plezier xxx

  • 12 September 2013 - 09:40

    Els:

    ACH ACH Von ik met mn dikke vingers heb gewoon 2x hetzelfde verhaaltje aangeklikt op mn telwfoon. En dan jou de schuld geven :-). Sorry hihihihi

  • 12 September 2013 - 16:42

    Yvon :

    :) Hahaha die Els! Het was dus wel weer wat voor jou hahahaha Je vond dat verhaal gewoon heel super leuk hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cody

Yvon

Achtergrond informatie. Het eerste gelukte product binnen het gezinnetje van ‘van Beek’ was een meisje. Ze kreeg de roepnaam Yvonne maar moest al snel ook naar vele bijnamen luisteren. Acht jaar later lukte het om het volgende product op de wereld te zetten. Dit tweede product was een jongetje geworden en moest luisteren naar de naam Ralph. Zoals wel vaker voorkomt bij nieuwe producten ontbrak ook bij deze twee een duidelijke gebruiksaanwijzing. Niet meegeleverd bij de een, niet bijgevoegd bij de ander. Zelfs niet in het Japans of Arabisch. Jammer voor de omgeving want die moest nu zelf uitvinden hoe er mee om te gaan, wat er van te verwachten en een inschatting te maken naar de capaciteiten. Al snel bleek een van de twee net zo buigzaam en flexibel te zijn als een houtenbint en kreeg dus al snel de bijnaam het ‘houten elfje’. Nummer twee was niet minder houterig maar had ook nog eens proppen gehakt in zijn oren, die vond het niet echt noodzakelijk om te luisteren wat zijn vader te vertelen had. Niet geheel verstandig maar ja. Na deze twee half gebakken producten werd de productie stil gelegd binnen gezin van Beek om verdere productie fouten te verkomen. Met de jaren mee kwamen er steeds meer fouten boven drijven van de twee eerste producten. Van klepperende kleppen tot de meest mooie buttons of van te grote voeten tot een sterke eigen wil. Ook bleken beide in het bezit te zijn van treiterballen gedrag, eigen kijk op het leven te hebben en prettig gestoord te zijn. Dit alles zorgde er voor dat de Eppies het bijzonder goed kunnen vinden met elkaar en meer dan alleen broer en zus zijn. Maatjes door dik en dun! Nou ligt het ons ook nog in de aard om in bijzondere en rare situaties verzeild te raken. Wat nog wel eens lachwekkende verhalen op kan leveren. Dit soort momenten willen we graag met de thuis blijvers delen. Dus lees en reageer gerust!

Actief sinds 29 Mei 2010
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 46182

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 24 September 2013

If you can dream it, you can do it!

20 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

The Big Apple

21 Februari 2012 - 03 Maart 2012

All the way to vancouver

04 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

From east to west!

Landen bezocht: