Sprinkhanen en coconut - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Yvon - WaarBenJij.nu Sprinkhanen en coconut - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Yvon - WaarBenJij.nu

Sprinkhanen en coconut

Door: Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvon

09 September 2013 | Verenigde Staten, Estes Park

Na het ontbijt zijn we plannen gaan maken voor vandaag. Gaan we dit of gaan we dat, gaan we links of gaan we rechts. We besloten om naar Boulder tegaan en daarna door naar Estes Park te rijden.

Onderweg naar Boulder kwamen wij Wallmart tegen. Dus er werd een tussen stop gemaakt en de Wallmart werd nader onderzocht. In de eerste instantie waren we en bleven we met zijn drietjes. maar op het moment dat we bij de Halloween spullen kwamen was mijn moeder ineens verdwenen. Hmmm wat gebeurt er als je oma alleen laat met Yvonne hahahaha dan word oma toegetakeld en aan gekleed tot heks. Ik kon alleen geen bezem vinden maar Heks Hetty was er klaar voor.

En oma bleef in dr rol ook zonder hoed en uil want later in de middag gingen we eten bij een een pizza en pasta boer. Wat er echt stond weet ik niet meer maar oma las spagetti met sprinkhanen. whahahaha Lekker, lekker! Ik ging alleen toch voor zekerheid en koos voor een pizza met bbq chicken! Leek me toch beter hahaha. geen hoppers op mijn bord.

Ook in de wc ging het verder. Veel wc's trekken hier vanzelf door behalve die van oma, net als de kraan die niet uit zichzelf aan gaat als oma haar handen er onder houd. Hahahaha Heksie Hetty ontregeld de hele handel.

Sommige van jullie volgen de verhalen al vanaf reis 1. Tijdens die reis werd er aan mij gevraagd of ik uit Rusland kwam. Ik werd nog net geen Olga genoemd maar vandaag HaHa. Jaja mijn engelse accent is vooruit gegaan! Vandaag werd gevraagd in welke staat ik woonde. Hmmm niet, ik kom hier niet vandaan. Het meisje dr kin zakte en ik kreeg een paar grote ogen. Ze verwachte duidelijk een andere antwoord en was verbaast. Toen kwam de vraag "maar je kwam hier wel vandaan?" 'Hmm nope!' hahahaha Whoehoe! Geen Engels meer in steenkolen taal Broertje!

Maar even teurg naar Wallmart. In deze belachelijk grote winkel vonden we m&m's. Ja niks bijzonders, nee klopt alleen dit zijn de enige m&m's die ik niet lust. Ja het bestaat! Dit waren Coconut m&m's, ze zijn heerlijk volgens de kenners in mijn midden maar ik pas al bij het zien van het zakje. Getverredemme!

De weg van Bouilder naar Estes Park is geweldig. Het laatste stuk rij je al tussen de bergen en ga je al slinger de slag tussen alles door. Ik hoorde of de opmerking 'Ah kijk eens' of ik hoorde geklik van de camera.
Het jammere was wel dat het op een gegeven moment begon te regenen, wat het overigens nog steeds doet :( Wat de vooruit zichten zijn voor morgen weten we wel maar gelijkertijd ook niet. Ze zijn nog al tegenstrijdig. Voor de zekerheid hebben we net voor alle drie een regencape aangeschaft.

Het hotel had ik vanmorgen gereserveerd en toevallig is het het zelfde hotel waar ik 3 jaar geleden met ralph heb geslapen. Wel eens waar onder een andere noemer maar de binnenkant is hetzelfde. Alleen nu nog meer gedateerd en verouderd.

Naast de kamerdeur zit een lichtschakelaar met daar boven een plaatje met de vraag of je zuinig met elektra om wil gaan.
Yvon waar is dit knopje voor?' 'O daar moet je van afblijven, dan gaat het brandalarm af.' Oma kijkt me aan, kijkt naar het knopje en schiet in de lach. Mijn moeder kijkt nog eens goed naar het knopje en terug naar mij. Voor een fractie van een seconde was het 'the stare off death' maar al snel moest ze er ook om lachten en kreeg ik een scherpe opmerking terug.

In de badkamer zit een verrassingskraan. Je weet van te voren nooit wat er uit gaat komen. zou het heet zijn of lekker koud water, een dikke straal of een miezerig pisstraaltje. Bij de douche moet je oppassen want eerst staat de kraan van het bad aan en ineens spontaan gaat de douche kop aan. Als je daar net ff niet op rekent ben je verzopen. In bad gaan kan niet want de stop ontbreekt, lekker handig! En dan tot slot hebben we een warmte lamp in de badkamer. Als je op de wc zit kan je lekker ontspannen en kom je met een ontspannen schouderpartij van de plee af. Wie wil dat nou niet?

Morgen gaan we de Rocky's in. We hebben er alle drie heel veel zin in en zijn benieuwd wat we tegen gaan komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Estes Park

Yvon

Achtergrond informatie. Het eerste gelukte product binnen het gezinnetje van ‘van Beek’ was een meisje. Ze kreeg de roepnaam Yvonne maar moest al snel ook naar vele bijnamen luisteren. Acht jaar later lukte het om het volgende product op de wereld te zetten. Dit tweede product was een jongetje geworden en moest luisteren naar de naam Ralph. Zoals wel vaker voorkomt bij nieuwe producten ontbrak ook bij deze twee een duidelijke gebruiksaanwijzing. Niet meegeleverd bij de een, niet bijgevoegd bij de ander. Zelfs niet in het Japans of Arabisch. Jammer voor de omgeving want die moest nu zelf uitvinden hoe er mee om te gaan, wat er van te verwachten en een inschatting te maken naar de capaciteiten. Al snel bleek een van de twee net zo buigzaam en flexibel te zijn als een houtenbint en kreeg dus al snel de bijnaam het ‘houten elfje’. Nummer twee was niet minder houterig maar had ook nog eens proppen gehakt in zijn oren, die vond het niet echt noodzakelijk om te luisteren wat zijn vader te vertelen had. Niet geheel verstandig maar ja. Na deze twee half gebakken producten werd de productie stil gelegd binnen gezin van Beek om verdere productie fouten te verkomen. Met de jaren mee kwamen er steeds meer fouten boven drijven van de twee eerste producten. Van klepperende kleppen tot de meest mooie buttons of van te grote voeten tot een sterke eigen wil. Ook bleken beide in het bezit te zijn van treiterballen gedrag, eigen kijk op het leven te hebben en prettig gestoord te zijn. Dit alles zorgde er voor dat de Eppies het bijzonder goed kunnen vinden met elkaar en meer dan alleen broer en zus zijn. Maatjes door dik en dun! Nou ligt het ons ook nog in de aard om in bijzondere en rare situaties verzeild te raken. Wat nog wel eens lachwekkende verhalen op kan leveren. Dit soort momenten willen we graag met de thuis blijvers delen. Dus lees en reageer gerust!

Actief sinds 29 Mei 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 46183

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 24 September 2013

If you can dream it, you can do it!

20 Oktober 2012 - 27 Oktober 2012

The Big Apple

21 Februari 2012 - 03 Maart 2012

All the way to vancouver

04 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

From east to west!

Landen bezocht: